Airetikos on Air: Ψαριανος:''ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ο Νικολόπουλος''

Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Ψαριανος:''ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ο Νικολόπουλος''

  Οργισμένη ήταν η αντίδραση του βουλευτή και στελέχους της Νεοδημοκρατικής Αριστεράς, Ψαριανού, όταν πληροφορήθηκε, την παραίτηση του Υφυπουργού Εργασίας, και βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Ν. Νικολόπουλου. Μιλώντας σε συνεργάτες του, φαίνεται να δήλωσε:'' Δεν πιστεύω στα αυτιά μου, μας βγήκε και ο Νικολάκης εργατοπατέρας;;;.......Δηλαδή, εμείς με τα πολλά κιλά ένσημα Αριστερών αγώνων, τι έπρεπε να κάνουμε;;;''
  Και συνέχισε: ''Είναι ξεκάθαρο, ότι η κίνηση του Νικολόπουλου, ενός βουλευτή της ΝΔ, αποτελεί ένα ακόμα βήμα  προς την Δραχμή. Δυστυχώς, οι πληροφορίες μας, για πλαγιοκόπηση βουλευτών της ΝΔ, από τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι αληθείς.......Ο κ. Νικολόπουλος, ξαφνικά, υιοθέτησε τις ακραίες  ρητορικές του Τσίπρα, και νόμιζε ότι θα τον αφήναμε, να τινάξει την Ευρωπαϊκή πορεία της χώρας στον αέρα, πιέζοντας τους φίλους μας Τροικανούς, για ηλίθιες υποχωρήσεις πάνω στα εργασιακά......Δηλαδή τι νόμιζε, ο Νικολάκης, ότι θα αφήναμε στους ιδιωτικούς υπαλλήλους και στους συνταξιούχους, να παίρνουν τους σημερινούς παχυλούς μισθούς και συντάξεις, και θα αφήναμε, τις αγαπητές μας Τράπεζες, να βουλιάξουν;;;;''
  Και έκλεισε τα λεγόμενα του, ''Εμείς είπαμε να βάλουμε 'δεξιους' υπουργούς, για να  βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά......Αλλά τελικά, απορώ, πως δεν με έχουν πάρει ακόμα ο Αντώνης και ο Φώτης τηλέφωνο, να αναλάβω εγώ το Υφυπουργείο. Καλύτερα θα τα κατάφερνα, και θα υπέγραφα οτιδήποτε, αρκεί να αποδείκνυα στον λαό, ότι εμείς οι δήθεν Αριστεροί, ξέρουμε καλύτερα, να κοροϊδεύουμε  τον λαό''

Οι παραπάνω δηλώσεις, είναι μεν δημιουργία του αρρωστημένου εγκεφάλου του συγκεκριμένου blog, αλλά προσωπικά πιστεύω, ότι σίγουρα κάτι ανάλογο, ξεστόμισε αυτές τις ώρες, ο πουλημένος Αριστερός της φωτογραφίας......

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά, πόσο θα έπρεπε να ντρέπεστε αν είσασταν ανθρώπινο ον... μόνο "βδέλες" μπορούν να γράφουν φανταστικά πράγματα, να τα παρουσιάζουν σαν πραγματικά και να επιχαίρουν κρυμμένοι στη γωνιά τους... φτου σας, να σας χαίρονται οι όμοιοί σας

SPIROS GOUDEVENOS είπε...

Φτου μου, και πάλι φτου μου!!!
1. το blog δεν ειναι ανώνυμο, το προφιλ μου ειναι ανοικτο, με 2-3 διαφορετικους τροπους, αν δεις δεξια, σε αντιθεση, με σενα, φιλε μου, που ποσταρεις, ως 'ΑΝΩΝΥΜΟΣ'. Για αυτο αν θελεις να δεις κρυμενους στην γωνια, κάτσε μπροστά από κανα καθρέπτη
2. Ειναι φάρσα........το αναφερω με σαφη τροπο στο αρθρο, και ειναι και στο tag 'Φαρσες'. Ακομα και απο το περιεχομενο των δηθεν δηλωσεων, ο μέσος σκεπτόμενος ανθρωπος, καταλαβαινει τα περι φαρσας. Και επειδή κανεις δεν είναι υποχρεωμένος να ανήκει στην κατηγορία του μέσου σκεπτόμενου ανθρώπου, αναφερω μεσα στο αρθρο, οτι ειναι φάρσα.
3.Επειδη, στανταρ ανηκω στο ανθρωπινο γενος(δυστυχως ή ευτυχως δεν εχω σχεση με τους Ελ, Νεφελιμ, κτλ), σας δηλωνω, ναι, ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΝ. Για τον ορο βδέλα, μαλλον απέτυχες να με θιξεις, μιας και η βδελα, και μετφορικα, δεν ειναι κατι κακο, σε οτι αφορα το ηθικο τομεα, αλλα μεταφορικα χρησιμοποιειται για ανθρωπους 'κολιτσίδες'. Ναι, ισως εχω καποια κωλύματα.......
Αλήθεια εκει στην ΔΗΜΑΡ, τι εχετε σκοπό να κάνετε, οταν θα πεάσει ο πρωτος νέος αντεργατικος νομος;;;
Εχω μια υποψια, αλλα δεν θελω να σας προκαταλαμβάνω!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...